Založ si blog

Ako na Gorilu?

Na strane 40-41 ITP Gorila som sa dočítal niečo, čo ma zaujalo.Prečo, lebo od roku 2002 som písomne komunikoval s FNM a chcel som riešiť situáciu okolo  firmy Elsvit a.s Nové Zámky a to aj na základe rozsudku Krajského súdu Nitra, ktorý svojho času rozhodol, že táto akciová spoločnosť je dlžníkom FNM vo výške 264mil. SK,-.Ako 34 percetný akcionár tejto Novozámockej akciovky si odstupom času čítam to množstvo odpovedí zo strany FNM z rokov  2002-2006 .Žiadal som FNM SR,aby v y r a d i l  pohľadávku voči spoločnosti Elsvit a.s z balíka pohľadávok za  cca 15,3 mild.SK určených na predaj zverejnených v denníku Hospodárske noviny dňa 18.10..2005 ,kde predmetná pohľadávka figurovala na 11 mieste v poradí najväčších dlžníkov FNM SR.V balíku pohľadávok sa nachádzalo 260 dlžníkov.Podľa vyjadrenia FNM SR z toho času išlo o asi o 60 percent dlhov nesolvetných privatizérov v konkurze ,ktorým fond predal majetok pred rokom 1998.Táto informácia bola zverejnená v denníku Pravda dňa 5.10.2005.Domnievam sa ,že pripravený predaj pohľadávok bol výsmechom do očí daňových poplatníkov pretože v ITP Gorila na strane 40-41 sa píše, že predmetná pohľadavka bola predaná za 3 percentá celkovej sumy, bola výsmechom do očí občanov tohoto štátu ktorí rozsiahlu škodu už zaplatili,škoda sa  už odpísala, pôvodným dlžníkom majetok zostal a dlžníci zostali nepotrestaní.Genialne vymyslené!  Sám seba sa pýtam ako sa táto dobytná pohladávka mohla stať zo dňa na deň nedobytnou?

 

Kladiem si básnickú otázku prišlo v tomto prípade ku skorumpovaniu predtavitelov FNM? Minister Lipšic verejne slúbil ,že ITP Gorila sa vyšetrí ,zdá sa ,že existuje aj velká politická vôla ,aby sa vyšetrila ,alebo táto velká politická vôla je občanom predhadzovaná na oči, len kvôli tomu ,že máme tri týždne pred volbami?Osobne si myslím ,že vyšetrovatelia to budú mať ťažké ,lebo korupcia sa ťažko dokazuje hlavne s odstupom času.Takže občania čo sa vyšetrí? Koho odsúdia?

 

Dňa 4.2.2011 som osobne na GP-SR podával podnet v zmysle zákona 101/2010 Z.z o preukazovaní pôvodu majetku.Týmto podaním som sa domáhal o prešetrenie pôvodu majetku týchto Goríl, ktoré do 17.1.2012 sedeli v predstavenstve Elsvit a.s.Totižto sa domnievam ,že tie majetky čo majú v Nových Zámkoch a aj po celom Slovensku ,z peňazí ,ktoré ušetrili tým,že nemuseli 264mil SK zaplatiť FNM-SR,rozhodne prevyšuje majetok 1500 -násobku minimálnej mzdy.No a dôležité asi je to ,že tento zákon hovorí o tom,že dôkazné bremeno je na žalovanom,teda nie ako v konaní trestnom, kde treba obvinenému trestný čin dokázať.

 

Z GP-SR mi 9.2.2012 odpísali ,že môj podnet bol z dôvodu vecnej príslušnosti odstúpený úradu boja proti organizovanej kriminalite ,SJFP,ktorý ma bude o výsledku šetrenia informovať.Tak ja by som chcel príslušného vyšetrovatela informovať ,že na Krajskom súde Bratislava 1 sa pod spisovým číslom 8Cbi 167/2006 vedie incidečná žaloba  ,kde som na poslednom pojednávaní navrhol vypočuť svedkov ,ktorý budú odpovedať na moje pripravené otázky ,ktoré budú podľa všetkého velmi podobné tým otázkam ,ktoré bude  klásť vyšetrovatel URBPOZ  Gorilám.Takže týmto chcem verejne vyzvať povereného  vyšetrovatreľa,aby sa trebárs ako verejnosť zúčastnil najbližšieho pojednávania ,ktoré bude vytýčené na Krajskom súde Bratislava 1 v tejto veci.Občania ako sa dostaneme na kobylku Gorilám?

Mám dobrého kamarata

17.03.2018

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude [...]

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

26.03.2014

Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli.. Čo sa [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26681x
Priemerná čítanosť článkov: 2965x

Autor blogu

Kategórie