Založ si blog

Ako na Gorilu II, alebo otvoria sa privatizačné zmluvy?

Dňa 18.1.2012 som odovzdal ako člen petičného výboru na podatelňu MV-SR  307- strán nepriestrelných dôkazov o existencii spisu Gorila a to konkretne na strane 40-41,preto sa chcem chytiť toho Ficovho predvolebného sľubu z roku 2006,že privatizeri z pred roku  1998 si majú kúpiť dobré lieky na spanie tak dúfam ,že tie lieky na spanie pre nich a v ponímaní p. Fica ne-zrespirovali .Chápem,že od roku 2006 do roku 2010 pivatizačné zmluvy v kolaícii s Mečiarom otvárať nemohol. Ale máme dva  týždne pred  novými volbami tak občania volme tie strany ,ktoré sa s Mečiarovou divokou privatizáciu vysporiadajú.

 

Takže ako to všetko bolo -no ako dopisoval som si.

 

V záležitosti spoločnosti ELSVIT a.s Nové Zámky som obdržal z FNM SR a to zo dňa 26.4.2004 a 20.5.2004 listy ,podpísané Ing.Antonom Brathom riaditeľom sekcie právnej kontroly a sťažností .Odpovede som  hodnotil aj s odstupom času aj hodnotím ako nedostačujúce ,rovnako ako opatrenia FNM SR voči štatutárnym zástupcom spoločnosti Elsvit a.s  .Hodnotil som ich  ako  neúčinné ,formálne ,alibistické a ktoré za štyry roky „r i e š e n i a „predmetnej kauzy ju neposunuli kvalitatívne dopredu práve naopak.

 

Dovolil som  si informovať ,že predstavenstvo Elsvit a.s po zamietnutí návrhu na mimosúdnu dohodu nezaháľalo,ale intezívne pracovalo ne znehodnotení akciového podielu spoločnosti Elsvit a.s v spoločnosti Nový Elektrosvit a.s pripravovalo riadený konkurz oboch spoločností ,hromadné prepúšťania zamestnancov – spoločnosť drancovalo. Takéto konanie bolo  možné tým ,že im FNM SR poskytlo dlhodobo rozsiahly časový priestor!

 

 

Pre mňa bolo nepochopitelné ,že celý prípad mala vo svojej kompetencii sekcia právnej kontroly a sťažností a nie sekcia vymáhania pohľadávok a odstupovania od zmlúv .Rovnako bolo pre mňa nepochopiteľné ,že Ing Dudáš bol v dozornej rade Elsvitu a.s a rovnako zamestnancom FNM SR.

 

Vzhľadom k tomu ,že aktivity poškodených akcionárov ,medzi ktorých sa ako 34 percentný akcionár počítam aj ja ,teda spoločnosti Elsvit a.s vo vzťahu k štatutárnym orgánom spoločnosti , pri uplatňovaní svojich nárokov boli obmedzené,preto som žiadal FNM SR ako veriteľa ,ktorého možnosti boli omnoho širšie ,aby vzhľadom na riziká vyšie uvedené prijal bezodkladne účinné radikalne opatrenia  so zámerom dosiahnutia vyšie uspokojenia svojej pohľadávky.

 

 Žiadal som  aj s inými poškodenými akcionármi ,aby  FNM -SR začal konať bezodkladne ,efektívne  a radikálne.

 

K takémuto konaniu som   vyzýval FNM SR a to predovšetkým,aby uplatnil 

 

1. žalobou- celý svoj nárok z titulu nedodržania podmienok privatizačnej zmluvy č.1848/1997 t.j cca 264 mil.SK.

 

2. podal trestné oznámenie na štatutárnych zástupcov spoločnosti z podozrenia spáchania trestných činov v zmysle § 256-poškodzovanie veriteľa § 256 a -zvýhodňovanie veriteľa ,§ 256 c -marenie konkurzného ,alebo vyrovnávacieho konania.

 

3. žalobou- svoje nároky voči štatutátnym zástupcom Elsvit a.s v zmysle ustanovení § 194 odst.9 Obchodného zákonníka.

 

4.  svoje nároky- žalobu v zmysle ustanovení § 42 Občianskeho zákonníka -odporovateľné právne úkony predovšetkým ,pokial ide o nepeňažný vklad do spoločnosti Nový Elektosvit a.s,o navýšenie základného imania v spoločnosti Elektrosvit Ostrava s.r.o a najmä predaj 51 percent akcíí spoločnosti Elektrosvit Svatoborice s.r.o spoločnosti Elektrosvit Ostrava.s.r.o

 

5. prípadne uplatnil FNM SR aj iné kvalifikované podania.

 

No tak uvidíme, ako to celé po volbách dopadne bude spomínaná zmluva č.1848/1997  vyhlásená za neplatnú.?

Mám dobrého kamarata

17.03.2018

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude [...]

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

26.03.2014

Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli.. Čo sa [...]

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów. Hrozí mu osem rokov väzenia

18.04.2024 18:23

Zelenskyj letisko v Rzeszówe používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Zoran Milanovič

Chcel byť hráč i rozhodca. Záhrebský Trump ešte nepovedal posledné slovo

18.04.2024 17:31

Bolo to, akoby sa Zuzana Čaputová z pozície hlavy štátu uchádzala o premiérsky post. A hoci chorvátsky prezident Zoran Milanovič so svojimi sociálnymi demokratmi parlamentné voľby nevyhral, v procese formovania budúcej vlády zostáva stále v hre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26654x
Priemerná čítanosť článkov: 2962x

Autor blogu

Kategórie