Založ si blog

Ruský „Medveď“ volá Slovan do KHL

Ešte Maroš Krajči poriadne nestihol prisť ani do Bratislavy a už prezident KHL Alexander Medveďev potvrdil ,že túto prestížnu súťaž bude hrať HC Slovan Bratislava.

Tak tomuto hovorím Dobrá správa pre Slovensko.

Potom čo HK Lev Poprad sa sťahuje do Prahy, to bude niečo, čo Slovensku pomôže .Opýtajte sa podtatranských hoteliérov ako im  túto sezonu pomohol Lev Poprad keď hral v Poprade.

Nakoniec sme sa o tom presvedčili ,aj na posledných majstrovstvách sveta v hokeji ,ktoré sa konali u nás .

Svet zistil kde je Slovensko a koniec koncov to malo velký ekonomický prínos.

Nie nadarmo sa hovorí ,že všetko súvisí so všetkým ?

 Rusko je pre Europsku úniu strategickým partnerom a domnievam sa ,že keby sme sa  mali stať pre Rusko vstupnou bránou do Europskej únie bude to tá Dobrá správa pre Slovensko.

Mám dobrého kamarata

17.03.2018

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude [...]

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

26.03.2014

Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli.. Čo sa [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26676x
Priemerná čítanosť článkov: 2964x

Autor blogu

Kategórie