Založ si blog

Čo nám to tá Markíza vlastne ponúka v týchto dňoch?

     

                            No predovšetkým to strastiplné vystúpenie našich hokejistov na olympiáde v Soči .Nakoniec nepomýlil sa ten Vujtek ,keď nezobral na olympiádu zlatého Šatana? No ,aby sme nezabudli tie Zlaté manželky ,ktoré boli zlaté kedy? Pred 12 rokmi? Markíza slovenskému národu ukazuje v akom blahobyte si žijú,ty naši hokejisti hrajúci v NHL, tomu Slovenskému národu ,ktorého väčšina  žije z cca 500 eur na mesiac.Komu sa vysmieva dramaturgia Markýzy? No aby sa nestalo ,že Slováci zoberú tú budovu v Záhorskej Bystrici útokom, sekerami a motykami v rukách?  

Mám dobrého kamarata

17.03.2018

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude [...]

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

26.03.2014

Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli.. Čo sa [...]

Tunde Onakoya

Nigérijský šachista prekonal rekord, na Times Square hral šach cez 58 hodín

20.04.2024 17:26

Tunde Onakoya dúfa, že sa mu vďaka tomuto výkonu podarí zhromaždiť milión dolárov na podporu vzdelávania detí v Afrike.

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26657x
Priemerná čítanosť článkov: 2962x

Autor blogu

Kategórie