Založ si blog

TA3, Bielik a Mezenská

                             No do včerajšieho dňa Helena  Mezenská na mňa pôsobila ako politička, ktorá si nedáva servítok pred ústa, povie čo si myslí a za tým si aj  stojí. Chce byť prvou dámou tohoto štátu a to doslova,lebo prezidentku sme ešte nemali.Je to atraktívna žena a mnoho chlapov, by ju  do včerajška asi aj  volilo. Včera prišla do TA 3 a zrejme si myslela, že moderátori televízie jej pôjdu po ruke a budú jej klásť otázky ,ktoré jej budú zväčšovať preferencie. 

 

Ale čo sa nestalo p. Bielik s p. Oravovou sa na reláciu profesionálne pripravili a robili to ,čo majú novinári robiť.Kládli nepríjemné otázky na, ktoré chceli odpovede . Helena Mezenská ako profesionálna politička vie, že pri nepríjemných otázkach treba zmeniť tému takisto určite vie ,že profesionálneho politika nemôže novinár nachytať pri klamstve ,čo ovšem ona nezvládla a zaprela tú pani „stoličkovú“ . No a potom na  záver relácie na základe toho spravila „resumé“ ,že relácia zo strany moderátorov bola vedená tendenčne? Možno sa mala na chvíľu zamyslieť  a priznať, že pani “ stoličkovú “ do  NRSR  pozvala  ona ?

 

Mám dobrého kamarata

17.03.2018

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude [...]

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

26.03.2014

Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli.. Čo sa [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26678x
Priemerná čítanosť článkov: 2964x

Autor blogu

Kategórie