Založ si blog

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

                          Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli..

 

Čo sa také zvláštne  za tých 24 hodín stalo, keď už dnes týto dvaja páni Andreja  Kisku otvorene podporujú ? Koľko, že to dohromady stála  neúspešných kandidátov na prezidenta  predvolebná kampaň?

 

Ja sa už teraz smejem na tom, že príde povolebná nedeľa a keď  náhodou sa  stane prezidentom Andrej Kiska, ako  bude celá opozícia oslavovať tohto „svojho“ -„nezávislého“ kandidáta ,ktorý si ich vlastne všetkých „kúpil“ za peniaze ,ktoré zarobil na chudobných Slovákoch.

Mám dobrého kamarata

17.03.2018

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude [...]

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

Môže byť prezident morálnym relativistom?

28.02.2014

Včera počas relácie na TA 3 sa p. Oravová p.Čarnogurského spýtala či sa pokladá za morálneho relativistu .Až dokonca relácie sa pokúšal divákov teda voličov presvedčiť ,že ním nie je. Čo sa mňa týka nepodarilo sa mu to. Búdúci prezident by mal spájať ,mala by to byť silná osobnosť ,človek [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia zverejnila po viac ako troch mesiacoch video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26677x
Priemerná čítanosť článkov: 2964x

Autor blogu

Kategórie