Založ si blog

Mám dobrého kamarata

Dnes sme sedeli na pive .Hovori mi  som členom Smeru ,robím na Úrade Vlády vo verejnej správe ,zarábam 500 Eur v čistom a necítim sa byť zlodejom.Co mám robiť aby ma ty „nasratý „ľudia nezlyncovali?Koho mám osloviť ,aby som mohol vystúpiť na námestí SNP a povedať toto ľuďom? Myslíš ,že mi to niekto umožní?Tak som sa zamyslel neviem história sa bude opakovat  a Smeráci budú musieť prejsť do ilegality ako komunisti za druhej svetovej vojny?

Už sa nám hlási „špičkový“ poradca

01.04.2014

Ešte pán nový prezident s volebným programom „prvej dámy“ nie je ani inaugurovaný a už má nového „špičkového “ poradcu. Lenže taký „špičkový“ poradca bude chcieť aj „špičkový“ plat? A ako k tomu príde a teraz ma opravte ,/ keď mám nesprávny [...]

V živote nič nie je zadarmo, v politike to je tiež tak?

26.03.2014

Včera pán Kiska v rámci prezidentskej kampane v jednom luxusnom Bratislavskom hoteli usporiadal tlačovú besedu na, ktorú pozval p. Kňažka a p. Procházku ,prvý sa ospravedlnil druhý mal vyhlásenie ,ktoré asi ani nechcel urobiť, no povedzme si to otvorene, bolo také nemastné neslané, nakoniec všetci sme to videli.. Čo sa [...]

Môže byť prezident morálnym relativistom?

28.02.2014

Včera počas relácie na TA 3 sa p. Oravová p.Čarnogurského spýtala či sa pokladá za morálneho relativistu .Až dokonca relácie sa pokúšal divákov teda voličov presvedčiť ,že ním nie je. Čo sa mňa týka nepodarilo sa mu to. Búdúci prezident by mal spájať ,mala by to byť silná osobnosť ,človek [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 26673x
Priemerná čítanosť článkov: 2964x

Autor blogu

Kategórie